sunnuntai 3. tammikuuta 2016

Pikkusisko

On kertakaikkiaan käsittämätöntä, miten kahdesta voi tulla kolme.
(Tai no neljä jo tässä tapauksessa.)
Se, mitä äidin vatsassa tapahtuu yhdeksän kuukauden aikana on ihmeellistä.
Se on niin iso siunaus, että sitä on vaikea ymmärtää.
Kaiken Luoja on tämän viisaudessaan hyvin suunnitellut.
Kyllä toisellakin kerralla äitistä ja isistä on aivan yhtä häkellyttävää
saada syliinsä tällainen pieni ihme.
Uskomatonta, että tämä on meidän ikioma ja annetaan meidän mukaan.



Niin minä saavuin vauhdikkaasti maailmaan 2.1.2016 klo 2.46.
Painan 3105g ja olen 49cm pitkä.
Tukkani on tumma ja suuni toisinaan mutrulla.
Vaikutan hieman rauhallisemmalta kuin isoveli aikoinaan.
Isoveli antoi minulle pusun, vaikka vähän ihmetteli tätä vauvahommaa.
Minä olen pikkusisko.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti