lauantai 31. tammikuuta 2015

SM-hiihto Jämillä

Äiti ja isimies osti eilen uudet sukset. Nyt niillä on jo tosi monet varastossa. Luuleeko ne tosiaan, että ne ehtii hiihtääkin!

No tänään minä pääsin äitin, isimiehen ja tummun kanssa katsomaan SM-hiihtoa Jämille. Oikeasti oli kyllä päiväuniaika, mutta eihän silloin voi nukkua, kun jotain tapahtuu! Niin minä sitten heräsin heti, kun päästiin kentän laidalle. Isimies piti minua hiihtoradan aidan päällä. Minä huusin ooooaaa,jabujabujabu, ooooo ja taputin käsiä yhteen. Kaikki muutkin taputti ja huuteli jotain. Ihan telkkariinkin pääsin!

No sitten tuli naisten kisan palkintojen jako ja minä pääsin vapauteen. Konttailin ympäri areenan lattiaa, kun oli kerrankin niin paljon tilaa. Kaikkien mielestä minä olin tosi söpö ja ne ihasteli minua. Minä väläytin niille sen hymy-illistyksen, jonka olen oppinut. Sitten ne hymyili minulle vielä vähän lisää.



Palkintojen jaossa minä hurrasin ja huusin ja nostin kädet ylös ja taputin käsiä yhteen. Riitta-Liisa Roponen voitti, Kerttu Niskanen sai hopeaa ja Krista Pärmäkoski pronssia. Sitten alkoi miestin kisa, mutta muilla oli niin nälkä, että sitten me lähettiin kotia. Minä söin kyllä sellaista mangopilttiä ja leipää ja olin ihan messissä. Sippasin kyllä ihan totaalisesti autoon, mutta olin niin liekeissä, että taputin käsiä yhteen vielä unissaankin. Olipa jännä päivä!

Ehkäpä ensi vuonna minäkin saan omat hikilankut. Katsotaan kuka hurraa ja kuka itkee sitten.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti